فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 557 کیلو تریاک در فاریاب

فرمانده انتظامی استان کرمان خواستار شد:

ضرورت فرهنگ سازی در زمینه افزایش استفاده از سامانه مها و صندوق امانات بانک ها 

فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست با مدیر امور شعب بانک ملت استان گفت:بهره گیری بیشتر مردم از سامانه مها و صندوق امانات بانک ها،موضوعات پیشگیرانه ای هستند که لازم است به شکل گسترده تری فرهنگ سازی شوند. 
کد خبر: ۱۳۴۲۵۶۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیر امور شعب بانک ملت استان و جمعی از کارشناسان این موسسه در پایان هفته ناجا با فرمانده انتظامی استان دیدار و ضمن تبریک این مناسبت در خصوص برخی موضوعات حوزه کاری با سردار ناظری گفت و گو کردند.

سردار عبدالرضا ناظری،در این نشست با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از ماموریت های انتظامی مقابله با انواع سرقت ها هستند،بیان داشت:هم اکنون اقدامات و تدابیر امنیتی خوبی در بانک ها و موسسات مالی لحاظ شده اما در برخی موضوعات نیاز است میزان بهره گیری از تجهیزات ایمنی و امنیتی را افزایش دهیم.

وی افزود:در همین زمینه یکی از نکات مورد نظر در افزایش ضریب ایمنی اماکن عمومی،اتصال و ارسال تصاویر دوربین های این اماکن به مراکز پایش تصویری است که با این اقدام می توانیم در پایش نامحسوس این محیط ها،اجرای طرح های مهار و دیگر اقدامات انتظامی موفق تر عمل کنیم.

سردارناظری،بیان داشت:پلیس در حوزه پدافند غیرعامل به دنبال اجرای تدابیر پیشگیرانه است تا سرعت عمل اجرای ماموریت ها بالا برود و از جمله مصداق این رویکرد برای عموم مردم نیز می تواند بهره گیری از سامانه مها و صندوق امانات بانک ها باشد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ سرقت موفقی در اماکن متصل به سامانه مها رخ نداده است تصریح کرد:لازم است بهره گیری بیشتر مردم از سامانه مها و صندوق امانات بانک ها به شکل گسترده تری فرهنگ سازی شوند که در این رابطه از ظرفیت برنامه های تلوزیونی،فضای مجازی و اقدامات آموزش همگانی استفاده می کنیم تا این دو موضوع مورد توجه عموم شهروندان و ادارات و نهادها قرار بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها